قیمت ژله بریلو | پخش عمده انواع پودر ژله

قیمت ژله بریلو با توجه به طعمی که دارد متنوع است. ژله بریلو معمولا برای تزیین انواع کیک و شیرینی استفاده می شود. ژله بریلو را می توانید از لوازم قنادی های موجود در شهر خود تهیه کنید. اگر می خواهید تزیینات روی کیک را به آسانی و راحتی انجام دهید پیشنهاد می شود از این نوع ژله استفاده کنید. در کشور ما انواع پودر ژله در طعم های مختلف به صورت عمده پخش و توزیع می شود که ژله بریلو نوعی از آن ها می باشد. ژله بریلو معمولا به عنوان روکش کیک در قنادی ها عرضه می کنند. البته شیوه و طرز تهیه شیرینی بریلو و ژله آن بسیار راحت است و خانم های عزیز به راحتی می توانند در منزل آن را تهیه کنند. 

قیمت ژله بریلو | پخش عمده انواع پودر ژله

آموزش تهیه ژله بریلو

آموزش تهیه ژله بریلوآموزش ژله بریلو را می توانید به صورت آنلاین نیز مشاهده کنید. این نوع ژله را می توانید به چند روش تهیه کنید. آسان ترین روش تهیه ژله بریلو به این صورت است که ترکیبات اولیه و اساسی آن دسترسی لازم را داشته باشید.
برای این کار می توانید به فروشگاه های توزیع کننده انواع مدل لوازم قنادی سر بزنید و پس تهیه آن به سادگی در منزل شروع به آماده سازی ژله بریلو نمایید.
مواد اولیه برای آماده سازی ژله بریلو عبارت است از:

  1. شکر
  2. نشاسته ذرت
  3. آبلیمو
  4. آب

بدین صورت که نشاسته را با آب مخلوط کرده و سپس شکر را به مابقی آب اضافه نموده و بر روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا شکر کاملا حل شود و دانه های آن مشخص نباشد.
سپس آبلیمو و نشاسته حل شده در آب را به شکر اضافه نموده و آن قدر هم می زنیم که به قوام و غلظت ایده آل و مناسب برسد.
در آخر پس از سرد شدن مواد، از رنگ و اسانس خوراکی مورد نظر استفاده نموده و از آن استفاده خواهید کرد.
البته همانطور که اشاره شد برای آماده سازی و تهیه ژله بریلو روش های متعددی وجود دارد که در این مقاله کوتاه به یک روش اکتفا گردید.

نحوه تزئین کیک با ژله بریلو

نحوه تزئین کیک با ژله بریلوهمانگونه که قبلا اشاره شد ژله بریلو یکی از بهترین تزیینات مورد استفاده برای تهیه کیک های زیبا است. ژله بریلو در رنگ های متفاوت که طعم های مختلفی دارند وجود دارد. ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کند که مواد تشکیل دهنده ژله بریلو چه چیزهایی می باشند؟ لازم است بدانید که مواد اولیه تشکیل دهنده ژله بریلو عبارتند از:

  • آب
  • شکر
  • نشاسته ذرت
  • آبلیمو
  • اسانس

برای تزیین کیک با ژله بریلو باید نحوه آن را طبق آموزش زیر بیاموزید.

در ابتدا کیک را به قطعات و تکه های مشخص تقسیم نموده و لایه های خامه ای را با رنگ مورد نظر و دلخواه بر روی آن پوشش می دهید.
سپس ژله بریلو را با پودر ژلاتین مخلوط نموده و بر روی مواد کیک و شیرینی قرار می دهید.
در این میان بد نیست که پودر ژلاتین تنها با آب گرم مخلوط شده و سپس با ژله بریلو مخلوط شود؛ زیرا ترکیب بهتر و ماندگارتری را به وجود خواهد آورد.

موارد استفاده از ژله بریلو

موارد استفاده از ژله بریلواز ژله بریلو اغلب برای تزیین کیک و شیرینی های دیگر استفاده می کنند.  زیرا این مدل از ژله از قوام و غلظت بالایی برخوردار بوده و به خوبی می تواند سطح کیک را پوشش دهد.
از طرف دیگر به دلیل ماندگاری بالایی که دارد به سادگی امکان نقش پذیری بر روی آن نیز وجود دارد؛ بدین معنا که می توان بر روی آن نوشته یا فونت هایی را نیز درج کرد.
شاید به همین دلیل است که به ژله بریلو، ژله نوشتاری یا ژله روان و فرم گرفته نیز گفته می شود.
یکی از طعم های فوق العاده از این مدل ژله ها، بریلو توت فرنگی می باشد که در نزد اکثریت مردم محبوب بوده و طعم و مزه ای مناسب و فوق العاده را دارد.
ژله بریلو طعم توت فرنگی همانطور که مشخص است از رنگی قرمز برخوردار بوده و عطری خوشایند را به همراه دارد که به رفع استرس و داشتن آرامش بیشتر در لحظه، کمک شایانی را می نماید.
برخی از موارد استفاده ای که می توان برای ژله های بریلو نام برد عبارت است از:

  1. براق نمودن مواد و میوه های تزیینی روی کیک
  2. انتقال تصویر بر روی کیک
  3. استفاده از بریلو به عنوان چسب برای انجام تزیینات
  4. کمک به فرم دهی خامه تزیینی روی کیک و شیرینی
  5. برای رنگ و طرح دادن مواد روی کیک

مرکز فروش عمده انواع ژله

مرکز فروش عمده انواع ژلهآیا می دانید در مرکز فروش عمده انواع ژله، ژله بریلو نیز وجود دارد؟
این مدل از ژله ها به دلیل خاصیت چسبندگی و براق کنندگی بالایی که دارد به نوعی حالت آچار فرانسه را در بین تولیدکنندگان کیک و شیرینی داشته و تنوع عالی در طعم و مزه را نیز شامل می شود.
یکی از زیباترین تزییناتی که امروزه بر روی انواع مدل کیک و شیرینی مشاهده می شود و در اکثر مراکز فروش نیز می توان به نمونه های مختلف از آن دسترسی داشت، ترافل های رنگی می باشد.
فروش ترافل رنگی توسط توزیع کنندگان لوازم قنادی انجام می گیرد که از ترکیبات و نوع کارایی که این مدل از تزیینات به همراه دارند، آشنایی کافی را خواهند داشت.
ترکیبات ترافل های رنگی مانند ژله بریلو بسیار ساده بوده و افراد علاقمند می توانند به راحتی در منزل به تهیه و آماده سازی آن بپردازند.
از جمله ترکیبات اولیه و اصلی تهیه ترافل عبارت است از:

  1. پودر قند
  2. وانیل
  3. نمک
  4. سفیده تخم مرغ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما