فروش پودر کیک مافین کاکائویی ارزان در مشهد

فروش پودر کیک مافین در کشور بسیار رونق یافته است. این پودر کیک های آماده در میان مردم بسیار طرفدار دارند و از آنها استفاده زیادی می شود، به همین خاطر کارخانه ها و کارگاه های زیادی برای تولید این پودر کیک ها تاسیس شده است.فروش پودر کیک مافین کاکائویی ارزان در مشهد

ارزان ترین مراکز عرضه پودر کیک مافین کاکائویی در کشور

ارزان ترین مراکز عرضه پودر کیک مافین کاکائویی در کشور پودر کیک مافین ارزان را می توانید از کارخانه های تولیدی به صورت مستقیم خریداری کنید. ارزان ترین مرکز های عرضه پودر کیک در طعم های مختلف را می توانید در شهر ها یا اینترنت به راحتی پیدا کنید.

کارخانه های کشور ما برای تولید این پودر کیک ها از بهترین مواد اولیه سازنده استفاده می کنند که این مواد عبارت اند از: آرد سفید گندم مناسب پخت کیک، شکر ، اسانس طعم دلخواه، بکینگ پودر، هل، وانیل. این پودر کیک ها درطعم های بسیار متنوعی در کارخانه تولید می شوند که شامل: پودر کیک موزی، پودر کیک آماده پرتقالی، پودر کیک شکلاتی، پودر کیک کاراملی، پودر کیک آلبالویی و… می باشد.

برای درست کردن کیک با استفاده از این پودر کیک های آماده، ابتدا باید تمام پودر را درون ظرفی بریزید و بعد یک لیوان آب یا شیر و یا آبمیوه به پودر اضافه کنید و خوب بهم بزنید و بعد دو الی چهار عدد تخم مرغ را بشکنید و به مواد کیک اضافه کنید و باهم زن یا با دست خود، به خوبی هم بزنید تا مواد کاملا باهم مخلوط شوند. بعد قالب کیک را با استفاده از مقداری روغن چرب کنید و با کاغذ ته قالب را پوشش بدهید، مواد را داخل قالب ریخته و بعد درون فر بگذارید، نیم ساعت بعد کیک شما حاضر خواهد شد.

روی انواع کیک های پخته شده را می توانید با شکلات های آب شده یا پودر پسته و نارگیل و همچنین با کرمفیل های خوش طعم تزئین کنید، که باعث خوشمزه تر شدن کیک هم خواهد شد.

قیمت هر کیلو پودر کیک مافین کاکائویی در مراکز تولیدی

در  نمایندگی پودر کیک، قیمت هر کیلو پودر کیک مافین در طعم های مختلف، باهمدیگر فرق می کنند. قیمت انواع پودر کیک ها ثابت نمی ماند و در طول سال ممکن است در هر چند ماه، مقداری به قیمت آنها افزوده شود. قیمت این پودر کیک ها را مواد سازنده آنها مشخص می کند.

به طور کلی، قیمت پودر کیک های کیلویی و فله ای از پودر کیک هایی که بسته بندی شده اند، ارزان تر می باشد. ولی کیک هایی که با پودر کیک بسته ای ساخته می شود، کیفیت و طعم بهتری دارد. تعدادی از این پودر کیک ها به کشور های دیگر هم ارسال می شوند چون در افراد خارجی هم طرفداران خاص خود را دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما