فروش پودر کیک ارزان | بزرگترین شرکت خمیر فوندانت آماده

شرکت خمیر فوندانت آماده در بازار به توزیع نمونه هایی برتر در کشور می پردازد که نزد مردم شناخته شده تر بوده و از اعتبار کافی برخوردار هستند. بزرگترین شرکت تولید کننده انواع مدل های  خمیرهای شیرینی پزی مدرن به نام  فوندانت، برند فلورا بوده که تنوع گسترده ای از طعم و رنگ را شامل می شود.

استفاده از خمیر و ترکیبات اولیه در شیرینی پزی و کوکی شکلاتی ترک دار نقش مهمی در زیبایی و ساختار کار را دارد، زیرا اصلی ترین مواد کیک و شیرینی به شمار می رود.
در گذشته بیشتر حجم ترکیبات داخلی و سطحی روی مواد کیک و شیرینی، از خامه و انواع میوه و آجیل هایی بود که در اغلب موارد با مزاج و سلیقه افراد سازگاری نداشت و حتی در پاره ای از موارد موجب بروز حساسیت در افراد نیز می شد.

 

اما امروزه از خمیرهایی شبیه به خمیرهای مجسمه سازی استفاده می کنند که بی شباهت به گل سفال هم نیست زیرا به راحتی شکل می گیرد و با هر ظرف قالبی هماهنگ می شود.
به این نوع خمیرهای مخصوص پخت کیک و شیرینی به سبک مدرن، فوندانت طلقی می گردد.

شرکت خمیر فوندانت این محصول خوراکی و شیرینی را اغلب به صورت بسته بندی و آماده روانه بازار می کند که مقرون به صرفه تر بوده و از نظر بهداشتی نیز سالم تر باشد.
یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده خمیر فوندانت در کشور، برند فلوراست؛ زیرا در حجم و تنوع بالایی این محصول را روانه بازار می نماید.
خمیر فوندانت را می توان به صورت رنگی و ساده نیز به کار گرفت و ظاهری فریبنده به کیک و شیرینی های مختلف بخشید. در ادامه مطالب فروش پودر کیک ارزان و خوشمزه ترین پودر کیک اماده همچنین بهترین پودر کیک پودر کیک آماده اشاره خواهیم نمود

فروش پودر کیک ارزان | بزرگترین شرکت خمیر فوندانت آماده

شرکت خمیر فوندانت آماده در ایران

شرکت خمیر فوندانت آماده در ایران کوکی شکلاتی چی پف به شکلی متنوع به توزیع این محصول در بازار می پردازد تا برای هر نوع سلیقه ای حرفی برای گفتن داشته باشد.
بسته بندی متفاوت و مقرون به صرفه انواع مدل خمیر فوندانت باعث شده که به یکی از مواد اولیه برتر در شیرینی پزی مدرن مبدل شود
از ویزگی های انواع مدل خمیر فوندانت های بسته بندی شده و آماده آن است که:

  1. رنگ و مزه ای متفاوت را دارند.
  2. بوی خوبی را یادآوری می کنند.
  3. به راحتی فاسد نمی شوند.
  4. در برابر  انبساط  و انجمادمی توان از آن استفاده کرد.
  5. در بسته بندی به بازار عرضه می گردند.
  6. تنوع گسترده ای در رنگ دارند.
  7. یک نوع کاور عالی بر روی سطح کیک به شمار می رود.
  8. قیمت ارزان تری را دارند.
  9. سبک و کم حجم هستند.
  10. به خوبی می پزد و می تواند شکل بگیرد.

بزرگترین شرکت خمیر فوندانت در دنیا

بزرگترین شرکت خمیر فوندانت در دنیا همانطور که اشاره شد در حال حاضر برند فلورا می باشد که از قابلیت ماندگاری بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار است.
از جمله مشخصاتی که می توان برای خمیر فوندانت فلورا نام برد عبارت است از:

  1. تولید شده در دو نوع سبک تولیدی بزرگ و کوچک
  2. وزن مشخص و مناسب بین 1 الی 5 کیلوگرم
  3. تعداد مشخص در بسته بندی بین 2 الی 8 سطل
  4. کم حجم و سبک
  5. قابلیت حمل آسان
  6. مقرون به صزفه و کاربردی
  7. تنوع گسترده در رنگ
  8. تنوع عالی در مزه

خرید عمده خمیر فوندانت بازاری و آماده

شرکت خمیر فوندانت آماده و بازاری این نوع از مواد اولیه مخصوص شیرینی پزی را معمولا به شکل کلی روانه بازار می کند، زیرا ضمن آن که خرید عمده این محصولات می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد، خریدار محترم را از مزایای زیر بهره مند خواهد ساخت:

  1. نرخ قیمت مناسب و ارزان تر
  2. تنوع کیفی بالاتر
  3. راحتی و سهولت در استفاده
  4. آشنایی با شیوه صحیح بکارگیری خمیر
  5. شناخت بهتر کیفیت برتر خمیر فوندانت

خریدار انواع خمیر فوندانت آماده

خریدار انواع خمیر فوندانت آمادهشرکت خمیر فوندانت همانطور که اشاره شد در دو نوع آماده و فله به عرضه این محصول در بازار می پردازد که برعکس باور اکثریت مردم، نمونه آماده از این خمیرها به دلیل نوع بسته بندی متفاوتی که در اختیار دارند، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

خریدار انواع خمیر فوندانت آماده کسانی هستند که در زمینه تهیه و تولید مواد قنادی مشغول به انجام فعالیت هستند، از نظر این خریداران بهترین مدل خمیر فوندانت آن هایی هستند که:

  1. کشش خوبی داشته باشند.
  2. پوشاننده عالی سطح کیک باشد.
  3. انجام تزیینات بر روی کیک به سادگی انجام گیرد.
  4. مغذی و مقوی باشد.
  5. غلظت خوبی را داشته باشد.

تولید انواع پودر کیک اماده

تولید انواع پودر کیک امادهتولید انواع پودر کیک آماده در بازار داخلی به فراوانی یافت می شود. حال تعدادی از این محصولات را نام خواهیم برد:

  •  پودر کیک توت فرنگی
  •  پودر کیک موزی
  •  پودر کیک نارگیلی
  •  پودر کیک وانیلی با کاکائو
  •  پودر کیک لیمویی
  •  پودر کیک با مغز دانه های خوراکی
  •  پودر کیک کاکائو وانیلی ۵۰۰ گرم

روش استفاده از پودر کیک آماده

روش استفاده از پودر کیک آماده روش استفاده از پودر کیک آماده یک گزینه مناسب برای وقتاییه که دلتون به کیک فوری و خوشمزه میخواد یکی که ریسک خراب شدنش بسیار کم و فقط با اضافه کردن تخم مرغ شیر یا آب و روغن مایع به پودر کیک می توانید سریع به کیک خوشمزه خانگی دست پیدا کنید استفاده از پودر هایی که آماده است ، یه مزیت دیگه ای هم داره و اون تنوع بالای این محصولات هر نوعی که بخواین درست کنید پودر در بازار هست و تقریبا میشه گفت که دیگه خیالتون راحت کیکتون خراب و بی نقص نمیشه مال های مختلفی از پودر کیک در بازار وجود دارد مارک های متداول و ایرانی هم مانند زر ماکارون رشد بن سا انثی و غیره هستند و از پودر کیک ساده رشد استفاده کردم و به شما روش پخت یک کیک خوشمزه با استفاده از قالب کیک را آموزش خواهم داد.

پخت کیک با پودر کیک و خمیر فوندانت آماده

پخت کیک با پودر کیک و خمیر فوندانت آماده پخت کیک با پودر کیک و خمیر فوندانت آماده، تزیین کیک های مجلسی در همه جای دنیا یکی از هنرهای پرطرفدار است و روش‌های متفاوتی برای این کار وجود دارد یکی از روش های تزیین کیک که بسیار رواج دارد تزیین کیک با فوندانت آیسینگ است که دلیل اصلی و مهم این روابط ماندگاری بالا و فسادپذیری کم در آن است در واقع کلمه است فرانسوی که از ریشه لغوی به معنی ذوب شدن .کیک فوندانت در مناسبت های مختلف به کار می رود در طرح و طعم های گوناگونی تهیه می شود.

برای پخت ابتدا باید یک کیک اسفنجی و خمیر فوندانت را آماده کنید در مرحله دوم کیک را برش بزنید و لایه های آن را با خامه قنادی و شیرینی های مورد علاقه بپوشانید در مرحله سوم روی سطح کار را پودر قند بپاشید در مرحله چهارم زمانی که خمیر را به خوبی باز کردید به کیک با وردنه آن را از سطح کار تا کنید و روی کیک پهن کنیم. ما در این بخش تزیین کیک با فوندانت کاور کردن کیک است که تا اینجا به آن اشاره شد که کافر شده با فوندانت آیسینگ را میتوانید با مواد مختلف به ویژه فوندانت های رنگی و گیپور خوراکی تزیین کرد. قابل توجه کسانی که علاقه زیادی به آشپزی دارند باید گفت که با توجه به سلیقه اشخاص پخت این کیک و خمیر فوندانت آماده به روش های مختلفی صورت می پذیرد.

قیمت فروش انواع پودر کیک اماده

قیمت فروش انواع پودر کیک اماده لیست قیمت فروش انواع پودر کیک آماده هر چند ساعت به روز می شود و تعهد مشاهده زمان تحقیق خرید اینترنتی مقایسه قیمت فروشندگان و یا پیکری قیمت پودر کیک و شیرینی از لیست قیمت پودر کیک و شیرینی قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید در ادامه قیمت فروش انواع پکیج آماده را اشاره خواهیم نمود:

پودر کیک توت فرنگی ۵۰۰ گرمی: ۸,۹۰۰ تومان

پودر کیک وانیلی با خامه کاکائویی ۵۰۰ گرم: ۷۹۰۰ گرم

رشد پودر کیک وانیلی با خامه کاکائویی:   ۱۳۹۰۰ تومان پودر کیک کاکائویی زر ماکارون ۵۰۰ گرم :۸ هزار و ۴۶۰ تومان

پودر گل ایران ۵۰۰ گرم: ۱۰۸۰۰ تومان

پودر کیک دکتر اوتکر  ۲۹ هزار تومان

پودر کیک وانیلی رشد ۹۷۰۰ تومان

پودر کیک نیمه آماده کاکائو ۴۸۰ گرمی هانیکو ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان

پودر کیک رویال تک ماکارون ۵۰۰ گرم ۱۵ هزار و ۵۷۰ تومان

پودر کیک وانیلی تک ماکارون مقدار ۴۰۰ گرم ۸ هزار و ۲۵۰ تومان

رشد پودر کیک کشمشی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان

رشد پودر کیک ردولوت ۴۱۰ هزارم ۲۱۰ تومان

رشد پودر تارت ۷,۹۰۰ تومان

یکی از بهترین برندها در زمینه محصولات قضایی پودر کیک رشد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما