لیست قیمت خمیر فوندانت فلورا در مراکز فروش عمده

صنعت کیک و شیرینی پزی در حال متحول شدن است، امروزه بسیاری از قنادها به دنبال روش ها و خوراکی های مختلف برای خلق یک کیک یا شیرینی جدید هستند؛ این رغبت قنادها سبب شده، تا مواد جدیدی را تولید و از آن برای تزئین شیرینیجات استفاده نمایند؛ یکی از این مواد تزئینی که امروزه به دلیل استقبال خوب مصرف کنندگان انواع مختلفی از آن پدید آمده است، آیسینگ یا خمیر فوندانت نام دارد. فوندانت نوعی خمیر خوراکی می باشد که از آن برای تزئین کیک و شیرینی ها استفاده می شود. از خمیر فوندانت آماده برای پوشاندن و تزئین سطح کیک به جای خامه استفاده می شود. به دلیل مصرف بالای این محصول لیست قیمت خمیر فوندانت فلورا توسط فروشگاه های آنلاین یا مراکز عرضه لوازم قنادی در اختیار مشتریان این محصول قرار می گیرد.

لیست قیمت خمیر فوندانت فلورا در مراکز فروش عمده

معرفی انواع خمیر فوندانت فلورا موجود در بازار

معرفی انواع خمیر فوندانت فلورا موجود در بازار

لازم به ذکر است که مواد تشکیل دهنده خمیر فوندانت فلورا شامل ژلاتین، قند، آب و گلیسرول می باشد که این خمیر را نسبت به سایر خمیر های فوندانت دیگر محسوس می دارد.خمیر فوندانت، مانند گل سفال گری جنسی سفت دارد؛ که گزینه مناسبی برای شکل دادن و ایجاد اشکال فانتزی می باشد.

امروزه فوندانت به دو صورت خمیری و مایع (شیره ای مانند عسل) در بازار موجود می باشد. فوندانت خمیری به دلیل قابلیت جذب رنگ و اشباع بالای قند محصولی است که عمر نسبتا طولانی دارد و به آسانی فاسد نمی شود.

وجود انواع مختلف این محصول شاید افراد را دچار سردرگمی نماید اما بسیاری از مراکز فروش این محصول در حال ارائه خمیر فوندانت مطابق با نیاز های مشتریان می باشند و به آن ها در امر خرید کمک می کنند؛ تا افراد خریدی آسان و مطمئن انجام دهند.

مراکز فروش لوازم قنادی و سایت های آنلاین اینترنتی نقش موثری در معرفی انواع خمیر فوندانت فلورا موجود در بازار را دارند.

لیست قیمت به روز خمیر فوندانت فلورا در بازار کشور

لیست قیمت به روز خمیر فوندانت فلورا در بازار کشور با توجه به سطح بالایی که دارد، توسط نمایندگی های مجاز تولید کننده اعلام می گردد. البته لازم به ذکر است که خمیر فوندانت دارای قیمت های متفاوت می باشد، که مهم ترین دلیل آن مواد اولیه مصرفی است، که در تولید آن به کار رفته است. به طور مثال قیمت خرید فوندانت رنگی نسبت به فوندانت ساده کمی بیشتر می باشد؛ زیرا در تولید فوندانت رنگی از رنگ خوراکی مرغوب استفاده شده است.

در تهیه برخی دیگر از خمیر فوندانت ها از پودر بادام استفاده می شود، که پودر بادام استفاده شده ارزش غذایی و مبلغی فوندانت را افزایش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما