قیمت عمده شیرینی میکادو در بازار اصفهان

یکی از خوشمزه ترین و پرفروش ترین نوع شیرینی که در همه قنادی ها و شیرینی فروشی ها وجود دارد، شیرینی میکادو است که به خاطر نان به کاررفته درآن، به شیرینی میشکا هم معروف است.

شیرینی های میکادو و کلوچه خرمایی زعفرانی از انواع شیرینی های پر طرفدار در بازار کشور به حساب می‌آید و اشخاص زیادی به دنبال خرید این محصولات خوشمزه و شیرین هستند.

در اصفهان شیرینی میکادو بسیار طرفدار دارد و یکی از شهرهای تولیدکننده اصلی این شیرینی به شمار می رود و قیمت عمده شیرینی میکادو در بازار اصفهان بسیار مناسب تر از شهر های دیگر است.

در ادامه مطلب شما را با شیرینی میکادو و چگونگی خرید و فروش آن در بازار آشنا خواهیم کرد.

قیمت عمده شیرینی میکادو در بازار اصفهان

قیمت روز نان مبکادو برای خریدار عمده

قیمت روز نان مبکادو برای خریدار عمدههمیشه خرید عمده بسیار باصرفه تر از خرید جزئی است که معمولا با قیمتهای بسیار پایین انجام می شود و فروشندگان از این طریق سود بالایی کسب می کنند.

امروزه مراکز معتبر عرضه و توزیع کلوچه لاهیجان عمده و انواع مختلف شیرینی های میکادو در اقصی نقاط کشور از جمله در سراسر شهر تهران فعالیت می‌کنند و این محصولات را با کیفیت بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

شیرینی میکادو طرز تهیه بسیار آسانی دارد و بدون نیاز به پختن و قرار گرفتن در فر درست می شود و مواد تشکیل دهنده آن نان میشکا یا نان بستنی و خامه مخصوصی که بین آن قرار می گیرد است.

نان میکادو که به نان بستنی نیز معروف است، کاربرد مصرفی زیادی دارد و برای تهیه شیرینی، بستنی های مختلف، حلواها و … استفاده می شود.

برای تهیه شیرینی میکادو مواد تهیه شده را به بین نان ها قرار داده و چند لایه روی هم می گذارند و بعد به شکل های مختلفی که مد نظرشان هست به راحتی برش می دهند و تزیین می کنند.

این نان برای حلوا ها نیز استفاده می شود و روی آن مقداری حلوا قرار داده و بعد نان را پیچیده و رول می کنند و همچنین انواع نان میکادو در طرح های مختلف در بستنی فروش ها هم موجود است که برای تهیه بستنی قیفی و حصیری بسیار کاربرد دارد.

برای خرید نان میکادو تازه به صورت عمده بهتر است به تولید کننده های آن مراجعه کرد، اما این محصول در بیشتر قنادی ها و لوازم شیرینی فروشی ها نیز به وفور پیدا می شود.

مرکز پخش شیرینی میکادو در اصفهان

شیرینی میکادو در طعم های مختلفی تولید میشود مثل: وانیلی، کاکائویی و میوه ای که استفاده از آن در مراسم های مذهبی و جشن های بزرگ با نفرات زیاد مقرون به صرفه است و بسیار توصیه می شود.

بسته بندی این شیرینی ها نیز متفاوت است و با توجه به سفارش مشتری تعیین می شود و معمولا در بسته های کوچک، جعبه های شیرینی متوسط و دیس های کوچک وبزرگ به فروش می رسد.

پخش شیرینی میکادو در تولیدی های اصفهان، بیشتر به صورت عمده انجام می گیرد و آنها سفارش های مختلف را تحویل گرفته و برای آنها ارسال می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما