قیمت عمده خرید خمیر فوندانت ارزان

در چند سال اخیر اکثر کیک تولد ها از خمیر فوندانت تهیه می شود. این خمیر هم دارای مزه ی دلنشینی می باشد و هم به کیک های شما ظاهری زیبا و جذاب هدیه می کند‌. قیمت خرید خمیر فوندانت در هر شهر بر اساس نوسانات بازار متغیر می باشد.

قیمت عمده خرید خمیر فوندانت ارزان

بهترین تولید کنندگان خمیر فوندانت در کشور

بهترین تولید کنندگان خمیر فوندانت در کشوربرای آشنایی با بهترین تولید کننده خمیر فوندانت می توانید از سایر مردم پرس و جو کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه کامل کنید. جالب است بدانید که قیمت خمیر فوندانت توسط شرکت های تولید کننده تعیین و اعلام می شود‌.

در اینجا می خواهیم شما را با چگونگی تهیه ی خمیر فوندات آشنا کنیم.

مواد اولیه ی مورد نیاز شامل:

  • پودر ژلاتین 
  • گلیسیرین خوراکی 
  • گلوکز 
  • کره 
  • پودر شکر 
  • اسانس مایع

طرز تهیه: 

  1. ابتدا پودر شکر را الک کرده و در ظرفی جداگانه قرار می دهیم.
  2. سپس قابلمه یا کتری را روی گاز قرار داده تا جوش بیاید.
  3. پودر ژلاتین را روی آب می پاشیم و مدتی منتظر می مانیم.
  4. ژلاتین را به صورت مداوم هم بزنید و پس از آن گلوکز را به آن اضافه کنید.
  5. پس از شفاف شدن این ترکیب کره را به آن اضافه می کنیم.
  6. سپس این ترکیب را بر روی حرارت قرار داده و گلیسیرین را به آن اضافه می کنیم.
  7. در آخر نیز پودر شکر را با آن ترکیب کرده و آن قدر ورز می دهیم تا فوندانت ما ساخته شود.

صادرات انواع خمیر فوندانت کیک به کشور های همسایه

صادرات انواع خمیر فوندانت کیک به کشور های همسایهامروزه صادرات خمیر فوندانت در کشور ما نسبت به سال های گذشته چندین برابر افزایش پیدا کرده است. این خمیر ویژگی های شگفت انگیزی دارد که باعث محبوبیت آن در سر تا سر جهان شده است.

یکی از بارز ترین ویژگی های خمیر فوندانت شکل پذیری فوق العاده ی آن می باشد که شما می توانید آن را به هر شکل و ابعادی که می خواهید تبدیل کرده و سپس مورد استفاه قرار دهید.

خرید این محصول در همه ی شهر های ایران امکان پذیر می باشد؛ همچنین شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی نیز خریداری نمایید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مرکز فروش انواع خمیر فوندانت آماده

مرکز فروش انواع خمیر فوندانت آمادهمرکز فروش عمده خمیر فوندانت آماده این محصول را با قیمتی بسیار پایین تر به فروش می رساند به همین منظور توانسته است میزان فروش خود را تا چندین برابر افزایش دهد.

این مراکز برای راحتی حال شما عزیزان امکان فروش اینترنتی را نیز مهیا کرده اند و برای این منظور فروشگاه های مجازی را برای خود راه اندازی کرده و از این طریق محصولات خود را به دست مردم در سر تا سر کشور می رسانند.

البته برای فروختن محصولات خود می توانید فروشگاه های حقیقی را در سر تا سر کشر خود راه اندازی کنید و سپس به وسیله ی آن محصول خود را به دست مردم برسانید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما