فروش خمیر فوندانت کارو به صورت عمده و ارزان در تهران

امروزه استفاده از خمیرهای فوندانت به جهت ظاهر زیبا و جذابی که به کیک ها و کاپ کیک ها می بخشند و امکان طراحی های مختلف فانتزی را بر روی آن فراهم می آورند برای دوستداران شیرینی و علاقه مندان به این صنایع از اهمیت بسزایی برخوردار می باشند، خمیر فوندانت کارو بر پایه نشاسته بوده و جایگزین بسیار مناسبی جهت محصولات پرکالری دیگر نظیر انواع خامه ها و شکلات های پرچرب می باشند، جهت اطلاع از قیمت فروش خمیر فوندانت کارو عمده و ارزان در بازارهای تهران می توانید به مراکز عمده فروشی این محصولات در شهر مذکور مراجعه نمایید.

فروش خمیر فوندانت کارو به صورت عمده و ارزان در تهران

فروشنده عمده خمیر فوندانت کارو در تهران

فروشنده عمده خمیر فوندانت کارو در تهرانیک فروشنده عمده خمیر فوندانت کارو در تهران باید بداند که با توجه به رقابتی بودن بازار فروش فوندانت ها، با کیفیت ترین فوندانت ها را با قیمت مناسب در بازار عرضه نمایند.

در خصوص کاربردهای خمیر فوندانت کارو به موارد بیشماری می توان اشاره کرد، اما از عمده مصارف این خمیر استفاده از آن به جهت تزئینات عروسکی و طراحی های گل بر روی کیک و کاپ کیک است که در اعیاد و جشن ها مناسب ترین نوع فوندانت به جهت تزئینات به شمار می روند.

همانطور که مستهضرید خمیرهای فوندانت بر پایه نشاسته تولید شده به همین دلیل از قوام و چسبندگی مناسبی جهت کارهای تزئیناتی برخوردار هستند و می توان طرح های گل و عروسک را با ظرافت های بیشتری بر روی آن اجرا کرد.

در خصوص سایر ترکیبات فوندانت ها می توان به موادی نظیر گلوکز، نگهدارنده، آب، گلیسرول، هیدروکلوئیدها، اسانس ها، وانیل، مارگارین و رنگ های خوراکی اشاره کرد.

استفاده از فوندانت رنگی در روکش دهی و تزئینات فانتزی بر روی کیک به سبب جذابیت بصری فوق العاده ای که بر روی ساختار کیک می گذارند بسیار حائز اهمیت می باشد.

جهت رنگی کردن فوندانت ها با توجه به سلیقه و نوع مصرف می توان از پودر ژله و یا رنگ های ژله ای ویلتونه استفاده نمود.

استفاده از پودر ژله رنگی در ترکیبات کیک معمولا رنگ مات تری به ساختار کیک می دهد در صورتی که رنگ های ژله ای ویلتونه در ایجاد براقیت و درخشندگی بیشتر فوندانت ها تاثیر بسزایی دارند.

خرید خمیر فوندانت کارو با کمترین قیمت ممکن

از طریق نمایندگی های فروش مجاز و یا مراکز عمده فروشی در استان های مختلف کشور می توانید انواع فوندانت های ساده و رنگی کارو با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

از جمله عواملی که در قیمت خمیر فوندانت تاثیرگذارند به موارد بیشماری می توان اشاره کرد که از مهمترین این عوامل می توان موارد زیر را نام برد:

  • قیمت ها با توجه به ارزش غذایی و ترکیبات به کار رفته در ساخت فوندانت تعیین می شوند.
  • بر حسب اینکه فوندانت از چه نوع مارک و برندی است و یا تولید آن در داخل کشور انجام می گیرد یا جزو نمونه های وارداتی است قیمت آن متغیر است.
  • نوع بسته بندی و وزن هر بسته در میزان قیمت آن تاثیر عمده ای دارد.
  • برخی فوندانت ها به صورت کاملا آماده و برخی نیمه آماده تولید و روانه بازار می شوند که قیمت هر کدام متفاوت می باشد.
  • روش خرید محصول در میزان قیمت آن اثرگذار است به طوری که اگر به صورت عمده از مراکز فروش و یا عمده فروشی های سطح کشور اقدام به خرید نمایید در کاهش قیمت تمام شده کالا تاثیر بسزایی دارد.

و بسیاری موارد دیگر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما